In Time Termeni și Condiții Contractuale pentru Parteneri

Ultima actualizare: Ianuarie 2022

Aceasta este o prezentare generală a Termenilor și Condițiilor pentru Parteneri "In Time". Citirea acestei părți nu înlocuiește citirea întregului document.

  • In Time Business Kft. furnizează platforma In Time pentru programări, pe care puteți încărca serviciile oferite de afacerea dvs., pentru a vă extinde baza de clienți și a facilita procesul de programare pentru clienții dvs.
  • Misiunea noastră este organizarea și finalizarea programărilor.
  • Platforma In Time Business poate fi închiriată ca serviciu online.
  • Partenerul poate rezilia acest contract în orice moment, fără nicio justificare sau consecințe.
  • In Time Business Kft. nu este responsabil pentru serviciile furnizate către clienți; acest contract se încheie între dvs. și clienții dvs. Platforma In Time Business este responsabilă doar pentru organizarea programărilor.
  • Obligațiile dvs.:

    • Trebuie să vă asigurați că toate informațiile furnizate în profilul partenerului sunt corecte, neînșelătoare și conforme cu legile.
    • Trebuie să respectați toate programările efectuate prin intermediul platformei In Time.
    • Trebuie să respectați Termenii și Condițiile de Programare.

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, vă rugăm să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm:

Versiunea completă a Termenilor și Condițiilor de Utilizare a In Time Business

Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile de Utilizare a In Time Business. Dacă nu sunteți complet de acord cu acești Termeni, nu puteți utiliza platformele In Time Business.

Cuprins

  1. Definiții

  2. Descrierea Serviciilor de Rezervare In Time

  3. Taxa de Închiriere

  4. Termeni și Obligații ale Partenerilor

  5. Licența pentru Platforma In Time Business

  6. Obligații Generale ale Partenerului

  7. Responsabilitățile și Obligațiile In Time Business Kft.

  8. Termeni Tehnici pentru Platforma In Time Business

  9. Încetarea Contractului

  10. Gestionarea Plângerilor

  11. Dispoziții Diverse

1. Definiții

“In Time Business Kft.”, denumirea completă este In Time Business Korlátolt Felelősségű Társaság, Număr de înregistrare în Registrul Comerțului: 14-09-304833

Sediul: 8600 Siófok, strada Erkel Ferenc nr. 13/b

Cod fiscal: 12771976-2-14

“In Time”, “Aplicația In Time” și “Platforma In Time” sunt aplicații oferite clienților, care le permit acestora să facă rezervări pentru serviciile partenere.

“In Time Business”, “Aplicația In Time Business” și “Platformele In Time Business” sunt aplicații oferite partenerilor, care le permit să gestioneze serviciile și clienții partenerilor.

“Serviciile de Rezervare In Time” includ toate serviciile de rezervare, inclusiv crearea, modificarea, reprogrămarea și anularea rezervărilor prin intermediul Platformei In Time.

“Partner”, “Dvs.” se referă la o terță parte care oferă servicii pentru vânzare pe Platformele In Time.

“Profilul Partenerului” este secțiunea vizibilă pe Platformele In Time, care conține serviciile, programul și orice alte informații furnizate de afacerea parteneră.

“Personalul Partenerului” sunt utilizatorii care recomandă serviciile unei afaceri partenere.

“Serviciile Partenerului” se referă la serviciile încărcate de partener folosind Platforma In Time Business și făcute publice pe Platformele In Time.

“Vizibilitatea Afacerii Ascunse” se referă la o afacere care este vizibilă doar pentru clienții pe care partenerul i-a invitat manual sau în masă.

“Vizibilitatea Afacerii Hibride” se referă la afacerea care este vizibilă pe Platformele In Time, dar clienții pot face rezervări doar după ce au fost invitați de afacerea respectivă.

“Clienții” sunt utilizatorii care utilizează Platforma In Time.

“Termenii de Rezervare” sunt termenii pe care clienții trebuie să-i accepte înainte de a face o rezervare de timp.

“Rezervare”, “Rezervare de Timp” se referă la un interval de timp rezervat de către un client pe Platforma In Time.

2. Descrierea Serviciilor de Rezervare In Time

In Time Business Kft. furnizează Servicii de Rezervare pentru a facilita rezervarea online a programărilor clienților în afacerea parteneră. Clienții pot vedea informații despre serviciile partenerului, cum ar fi prețul și durata acestora, pot face rezervări de timp sau pot evalua partenerul, numai după ce au utilizat un serviciu oferit de acesta.

Aveți posibilitatea să vindeți serviciile partenerilor pe platformele In Time. Partenerii pot decide ce servicii să fie vizibile pentru clienți și pot modifica sau șterge aceste servicii în orice moment. Modificările pot fi inițiate prin intermediul platformelor In Time Business, care se actualizează automat în aplicația pentru clienți In Time.

Vizibilitatea Ascunsă a Afacerii - Partenerii au opțiunea de a ascunde afacerea de ochii publicului și de a oferi serviciul numai celor invitați, prin intermediul unui cod de invitație. În acest caz, numai clienții invitați vor putea vedea profilul afacerii și vor putea face rezervări de timp la partener.

Vizibilitatea Hibridă a Afacerii - Partenerii au opțiunea de a dezactiva programările publice și de a oferi serviciul numai celor invitați prin intermediul unui cod de invitație. În acest caz, afacerea este vizibilă pe platformele In Time, dar doar clienții invitați pot face rezervări. În acest caz, pentru clienți, în locul butonului "Rezervare", apare un buton "Apel" pe platformele In Time.

3. Tarifele

Tariful lunar pentru Platforma In Time Business este disponibil pe site-ul https://in-time.life/for-business

Extinderea ulterioară a sistemului este posibilă în orice moment, fie prin intermediul aplicației mobile, fie prin contactarea serviciului nostru de asistență pentru clienți.

3.1 Perioada de probă gratuită de 45 de zile pentru Platforma In Time Business

Oferim o perioadă de probă gratuită de 45 de zile pentru fiecare Partener care se înregistrează pentru prima dată.

La sfârșitul perioadei de probă gratuită, funcționarea sistemului se oprește, iar profilul Partenerului devine ascuns. Datele introduse nu se pierd și afacerea Partenerului poate fi repornită în orice moment.

3.2 Modalitatea de plată a tarifului de închiriere

Tariful de închiriere este plătit în avans de către Partener către In Time Business Kft. Plata tarifului de închiriere poate fi făcută lunar sau anual, în funcție de opțiunea Partenerului. Partenerul poate iniția plata utilizând Google Pay sau Apple Pay.

Tariful de închiriere pentru Platforma In Time Business, disponibil ca serviciu online, include întreținerea și dezvoltarea continuă a platformei.

Clientul acceptă că In Time Business Kft. emite o factură electronică, care va fi trimisă la adresa de e-mail furnizată în timpul comenzii. Factura pre-întocmită pentru perioada de serviciu trebuie achitată de către Client până la data scadentă indicată pe factură.

4. Termeni și obligații ale partenerilor

Partenerul înțelege și acceptă următoarele:

  • In Time Business Kft. colaborează cu terțe părți/parteneri pentru a furniza hardware-ul, software-ul, cerințele legate de rețea, stocarea și alte tehnologii necesare pentru Platforma In Time Business.
  • In Time Business Kft. are acces de administrator la toate părțile Platformei In Time Business.
  • In Time Business Kft. urmărește interacțiunile dintre Partener și Personalul Partenerului cu ajutorul Aplicației In Time Business. Urmărirea se aplică la toate interacțiunile, inclusiv datele dispozitivelor utilizate, dar nu se limitează la: (a) procesul de creare a programărilor, (b) editarea/ștergerea Personalului, (c) interacțiunile cu calendarul, (d) accesarea și vizualizarea datelor clientului, (e) editarea programului etc. Această urmărire ajută In Time Business Kft. să înțeleagă modul în care Partenerii utilizează Platforma In Time Business și să îmbunătățească experiența utilizatorilor. Partenerul este responsabil să informeze Personalul despre existența și scopul acestei urmăriri.
  • Adresa de email și parola furnizate de către Partener permit accesul la Platforma In Time Business. Datele de conectare trebuie să fie păstrate confidențial și nu trebuie să fie partajate cu nimeni.

5. Licența pentru Platforma In Time Business

Partenerul are dreptul să utilizeze toate serviciile și funcționalitățile Platformei In Time Business, inclusiv Profilul Partenerului afișat pe Platformele In Time, în scopul vânzării și comercializării Serviciilor Partenerului în numele său.

Platforma In Time Business este furnizată "așa cum este" și "cum este disponibil". Asistența tehnică este disponibilă prin email sau telefon.

Prin acceptarea licenței, Partenerul este de acord să respecte următoarele:

  • Nu va reproduce, duplica, copia, vinde, comercializa sau exploata Platforma In Time Business în moduri care nu ar fi permise.
  • Nu va acorda acces la Platformele In Time Business oricărei terțe părți fără acordul scris prealabil al In Time Business Kft.
  • Nu va trimite emailuri nesolicitate, SMS-uri sau alte mesaje electronice către Clienți prin utilizarea Platformei In Time Business.
  • Nu va distribui sau vinde datele sale de conectare la Platformele In Time Business.

Partenerul înțelege și acceptă că In Time Business Kft. nu este responsabil pentru pierderea veniturilor sau profitului, pierderea contractelor, pierderea datelor sau alte pierderi imateriale, orice pierdere sau daună indirectă sau consecință rezultată din următoarele:

  • Incapacitatea Partenerului de a utiliza Platforma, inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa de conexiune la internet, etc.
  • Accesul neautorizat la datele de conectare ale Partenerului sau a altor date.
  • Lipsa sau întreruperea serviciului furnizat de terțe părți/parteneri ai In Time Business.
  • Probleme survenite în timpul utilizării altor Platforme In Time Business.

6. Obligațiile generale ale partenerilor

Partenerul se angajează să furnizeze Serviciile Partenerului într-un mod care să respecte următoarele:

  1. Precizia informațiilor despre Partener. Partenerii sunt responsabili pentru a se asigura că informațiile încărcate pe Platforma In Time Business sunt întotdeauna precise și reflectă Serviciile Partenerului, prețurile, disponibilitatea personalului, Condițiile de Rezervare și Anulare, precum și alte conținuturi oferite de Partener. Este responsabilitatea Partenerului să se asigure că programul său reflectă întotdeauna realitatea.
  2. Profilul Partenerului. Partenerii sunt responsabili pentru exactitatea informațiilor afișate în Profilul Partenerului și, atunci când folosesc imagini, Partenerii garantează că aceste imagini reflectă serviciile și locația afacerii. Partenerii se angajează că imaginile încărcate pe Platforma In Time Business nu încalcă drepturile de autor, nu sunt imorale sau nu încalcă legile.
  3. Furnizarea serviciului. Partenerul acceptă toate Rezervările de Timp provenite de pe Platforma In Time. Partenerul are posibilitatea să anuleze o Rezervare de Timp în cazuri excepționale.
  4. Respectarea Condițiilor de Rezervare. Partenerul respectă Rezervările de Timp provenite de pe Platforma In Time, respectând Condițiile de Rezervare și Anulare care erau în vigoare în momentul efectuării Rezervării de Timp.

7. Responsabilitățile și obligațiile In Time Business Kft.

Promovarea și publicarea Serviciilor Partenerului.

  • In Time Business Kft. afișează Profilul Partenerului și informațiile aferente pe toate Platformele In Time (cu excepția cazului în care Partenerul solicită ascunderea parțială sau totală).
  • In Time Business Kft. poate încheia acorduri cu terțe părți pentru a promova/afișa Serviciile Partenerului pe diverse canale online/offline, pe platforme de socializare (cum ar fi Facebook, Instagram etc.), Google, Google Ads, listă de emailuri pentru campanii publicitare, etc.

    • Aceste reclame/afișaje pot include Informații Comerciale ale Partenerului, locația afacerii, imaginile încărcate de Partener și alte informații furnizate de Partener.

In Time Business Kft. nu își asumă responsabilitatea pentru:

  • Daunele cauzate dispozitivelor sau altor bunuri ale Utilizatorului sau Partenerului în timpul accesării, utilizării Sistemului sau deschiderii mesajelor electronice trimise.
  • Indisponibilitatea sau funcționarea lentă a Sistemului din cauza furnizorului de servicii de internet.
  • Neprelungirea Aplicației In Time Business la cea mai recentă versiune de către Partener și Personalul Partenerului.
  • Orice comportament, daune sau consecințe care rezultă din utilizarea neadecvată, ilegală sau contrar Termenilor și Condițiilor a Sistemului.
  • Pierderea informațiilor personale sau confidențiale, inutilizabilitatea parțială sau totală a hardware-ului sau software-ului, vătămări personale sau orice pierderi sau daune de orice fel sau natură, care rezultă din nerespectarea oricăror obligații sau din neprestarea serviciilor.

In Time Business Kft. are dreptul să ascundă parțial sau total Partenerul de pe Platforma In Time dacă acesta nu respectă Termenii și Condițiile. În acest caz, Partenerul va fi informat cu privire la schimbare și se va încerca o soluție comună pentru readucerea afacerii Partenerului în publicitate. De asemenea, In Time Business Kft. are dreptul să ascundă Partenerii care nu se potrivesc cu calitatea sau tematica Platformelor In Time.

Politica de gestionare a erorilor In Time Business Kft.

  • Dacă Partenerul identifică o eroare care provoacă direct daune materiale sau alte prejudicii și o raportează In Time Business Kft., atunci In Time Business Kft. se angajează să remedieze problema în termen de 24 de ore de la raportarea inițială.
  • Dacă Partenerul identifică o eroare care nu generează sau nu poate genera prejudicii materiale și o raportează In Time Business Kft., atunci In Time Business Kft. se angajează să remedieze acea eroare în termen de 14 zile.

8. Cerințele tehnice ale Platformei In Time Business

Aplicația In Time Business este o aplicație mobilă "nativă" și este disponibilă pe Android și iOS.

Pentru funcționarea corespunzătoare a aplicației, este necesar un dispozitiv mobil Android sau iOS, precum și o conexiune stabilă la internet.

Pentru a evita erorile și deteriorările, este necesar ca Partenerul și Personalul Partenerului să efectueze actualizări periodice ale aplicației. Utilizatorul este informat cu privire la actualizările obligatorii atunci când deschide aplicația.

9. Încetarea contractului

In Time Business Kft. poate rezilia contractul cu efect imediat, în special, dar fără a se limita la următoarele cazuri:

  • Partenerul încalcă în mod grav prevederile prezentului contract;
  • Partenerul manifestă un comportament care aduce atingere intereselor și reputației In Time Business Kft.;
  • Datele furnizate de către Partener în timpul încheierii contractului nu corespund realității;
  • Partenerul încalcă regulile privind gestionarea datelor stabilite de către In Time Business Kft.

Partenerul poate rezilia contractul în orice moment, fără explicații sau consecințe.

10. Gestionarea reclamațiilor

Pentru orice plângeri, solicitări sau întrebări, vă rugăm să ne contactați în fiecare zi, între orele 09:00 și 18:00, la următoarele numere de telefon: în Ungaria la +36 70 377 7863, în România la +40 751 249 202 , sau prin e-mail la adresa: [email protected].

De asemenea, ne puteți găsi în grupul închis creat pentru Parteneri al In Time Business pe Facebook: www.facebook.com/groups/in.time.business, sau să luați legătura cu unul dintre reprezentanții noștri de serviciu clienți prin intermediul platformei Discord: www.discord.gg/mxeYMFkvgZ.

11. Dispoziții generale

Toate conținuturile afișate de In Time Business și pe Platformele In Time (incluzând, dar fără a se limita la servicii, descrieri de produse, texte, imagini, grafică, etc.) sunt considerate creații intelectuale și sunt protejate de drepturile de autor, cu In Time Business Kft. ca deținător de drepturi de autor. Copierea, multiplicarea sau utilizarea altfel a oricărui conținut fără permisiune reprezintă o încălcare a dreptului de autor și este interzisă.

In Time Business Kft. își rezervă dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și Condiții în orice moment. Modificarea Termenilor și Condițiilor nu afectează costurile menționate în punctul 3 al acestui contract. Clauzele modificate intră în vigoare la 14 zile după comunicarea lor.

Contractul este considerat un contract încheiat electronic, nu în format scris. El este înregistrat electronic și poate fi accesat ulterior. Contractul intră în vigoare odată cu prima autentificare pe Platformele In Time sau In Time Business.