SEO s-a schimbat! Ce iubeste acum Google?

SEO s-a schimbat! Ce iubeste acum Google?

Google isi schimba tot mai des algoritmii de indexare a unui site in motorul sau de cautare si, implicit, regulile SEO se modifica “de la o zi la alta”. Daca pana nu demult reuseai sa-ti urci situl cateva pozitii apeland la zeci, sute de inscrieri prin diferite directoare web, astazi aceasta tehnica se dovedeste a fi aproape inutila. Daca inainte existau diferite generatoare de backlink-uri, astazi s-au dovedit a fi chiar daunatoare!

 

Daca folosesti vechile tehnici de promovare seo poti fi banat!

Prea multe link-uri, din prea multe directii, directionate spre situl tau, nu pot decat sa atraga o eventuala penalizare pentru acesta. De asemenea, nici link exchange-ul (schimbul de linkuri) nu mai este o tehnica de promovare SEO prea buna. Dar totusi, in conditiile in care Google, daca putem spune asa, strange tot mai mult lantul, ce solutii de promovare SEO off-page ar exista?

 

Ce iubeste acum Google mai mult ca niciodata? Continut web original, de calitate!

Aproape toti webmasterii interesati de promovare SEO au auzit de celebra zicala Google: “Content is King” – ceea ce face referire la un continut web original, de calitate, care sa ofere utilizatorilor de internet informatii relevante si utile. Presupunand ca avem la dispozitie un arsenal de continut web unic, de calitate, cum ne putem folosi de acesta?

 

Integrarea continutului web in interiorul paginilor sitului (pentru SEO On-Page)

Tot mai multe companii aleg sa-si dezvolte, in interiorul sitului, o sectiune de blog sau noutati, cu ajutorul careia isi informeaza clientii si potentialii clienti vizavi de manipularea serviciilor si produselor prezente pe site – oferind astfel, cum facem si noi, informatii utile, gratuite, care ar putea sa-si ajute clientii in diferite actiuni de dezvoltare si intretinere a produselor si a serviciilor prezente.

 

Integrarea continutului web in afara paginilor sitului (pentru SEO Off-Page)

Sa integrezi un continut web in afara sitului pe care il detii este ceva mai complicat, pentru ca necesita canale de comunicare (surse de publicare). Cele mai obisnuite canale de comunicare sunt directoarele de articole si siturile care ofera suport pentru comunicate de presa. Spre exemplu,  Comunicatedepresa.ro este un site foarte bine cotat, unde multi webmasteri isi publica articolele impreuna cu 1-2 link-uri spre pagina lor.

 

O tehnica mai avansata si mult mai eficienta de promovare SEO Off-Page este crearea de asa-zise situri-satelit, cu ip-uri unice. Se creaza 10-15 situri diferite pe Blogspot, Wix, WordPress, se populeaza fiecare site-satelit cu articole unice, se promoveaza prin link-uri, iar pe fiecare site, in sidebar si in interiorul articolelor, se plaseaza link spre situl “mama”. Siturile satelit pot fi promovate SEO folosind si metode mai “neortodoxe”, pentru ca riscul este minimizat – in caz de penalizare, situl mama nu va fi niciodata afectat!

 

Adevarul este ca orice tehnica de promovare SEO va cere, intr-un final, continut unic de calitate!

%d blogeri au apreciat: