Cand poate fi situl tau penalizat de Google?

Cand poate fi situl tau penalizat de Google?

Foarte multi webmasteri sunt atrasi de ideea de a aparea pe prima pagina a motoarelor de cautare si tocmai din acest motiv apeleaza la diferiti specialisti in SEO. Problema este ca nu toti sunt cu adevarat profesionisti, iar atunci cand se comit greseli, penalizarile Google nu intarzie sa apara.

 

Apeleaza doar la o firma specializata in SEO. Evita sa faci manevre acolo unde nu cunosti!

 

O penalizare Google poate fi temporara sau permanenta, pe unul sau mai multe cuvinte cheie. Sunt situatii in care risti sa-ti cobori intregul site mai jos de pagina 50 daca iei problema in mainile tale fara sa stii ce faci! Iata, pe scurt, cateva manevre si situatii de evitat – atentie, acestea sunt doar cateva situatii, prezentate orientativ – care demostreaza ca necesitatea apelarii unei companii specializate in SEO ramane vitala.

1. Cumpararea de linkuri – Aceasta este o practica foarte des intalnita si uneori poate da rezultate, insa doar atunci cand linkurile sunt introduse intr-o limita a bunului-simt si pe situri de calitate. In general, nu recomandam cumpararea de linkuri, dar daca o faci, ai grija sa cumperi mai putine.

Cu cat cumperi mai multe linkuri, cu atat exista sanse mai mari sa te alegi cu o penalizare Google.

2. Link exchange – A fost o vreme cand schimbul de linkuri functiona, insa pentru ca de multe ori webmasterii faceau abuz, Google a decis sa considere si aceasta tehnica de promovare nu prea curata. Desigur, pe un site cu vechime, cu un continut de calitate, cateva link exchanges, dar nu prea multe, ar putea sa ajute intr-o oarecare masura. Totusi, o faceti pe riscul vostru!

3. Continut duplicat/copiat – Cea mai gresita miscare a unui webmaster grabit sa genereze rezultate SEO este copierea efectiva a continutului de pe alte situri. Nu numai ca acel continut nu va fi indexat bine, insa autorul poate depune reclamatie la providerul tau de hosting si astfel risti sa ramai fara gazduire. Totul, fara sa luam in calcul faptul ca situl tau poate fi trimis la coada motoarelor de cautare. Daca vrei sa verifici originalitatea articolelor tale, poti folosi gratis, intr-o anumita limita, Copyscape – cel mai mare serviciu de verificare a originalitatii continutului.

4. Evita paginile Internal 404 – Cu timpul, fie ca schimbi structura sitului, fie ca stergi anumite elemente, pot aparea paginile 404 – cele care nu returneaza continut, ci doar un mesaj cu o eroare care explica faptul ca acea pagina nu mai exista. Poti rezolva aceste pagini folosind diferite instrumente de redirectionare – insa pentru a manevra corect aceste redirectionari, recomandam avizul unor specialisti in SEO & web design. Paginile 404, in numar mare, pot distruge reputatia sitului tau!

5. Prea multe link-uri pe o pagina – Atunci cand ai prea multe linkuri raportate la cantitatea si calitatea de continut, te poti trezi cu o alta sanctiune din partea lui Google – pentru ca se considera ca acele link-uri nu sunt acoperite de informatii relevante si utile pentru utilizatori. Nu uita sloganul lui Google: “Content Is King”.

 

Avem o lista de peste 50 de scenarii si situatii de evitat pentru o mai buna optimizare SEO si te invitam sa citesti cat mai des sectiunea noastra de blog pentru a afla mai multe. Vom continua si pe acest subiect cu mai multe sfaturi. Ramaneti cu noi!

%d blogeri au apreciat: